Klachten en geschillen
Timmer Advocatuur zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over een bepaald aspect van de dienstverlening. Voor dergelijke situaties is er een interne klachtenregeling in het leven geroepen.
Indien u een klacht heeft kunt u deze in eerste instantie voorleggen aan de behandelend advocaat. Klachten dienen te worden ingediend binnen drie maanden na het moment waarop u kennis nam of redelijkerwijs had kunnen nemen van het handelen of nalaten dat tot de klacht heeft geleid. De advocaat zal de klacht onderzoeken en trachten om met u tot een bevredigende oplossing te komen. De beslissing op de klacht wordt binnen vier weken na ontvangst van de klacht schriftelijk aan u medegedeeld.
Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u de klacht vervolgens voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur.
Timmer Advocatuur neemt deel aan de Klachten- en Geschillenregeling Advocatuur. Uw klacht wordt in dat geval door de Geschillencommissie Advocatuur behandeld volgens het Reglement Geschillencommissie Advocatuur. U kunt dit Reglement onder meer terug vinden op de website van de Nederlandse Orde van Advocaten.